sâmbătă, 6 iulie 2019

Alter Ego 1.3.

Duminică, 21 iulie 2019 la 20:00 - 21:00
Adresa: MOOSE BAR, str. Micu Klein, nr. 1 , Satu Mare




O întâlnire-spectacol cu o poveste atipică în care lucrurile o iau razna.

„Mă numesc Ioana și sunt o actriță mediocră, într-un teatru de stat despre care sunt sigură că nu ați auzit. Nu joc prea mult și nici nu înțeleg ce vor regizorii de la mine. Tind să cred că sunt o femeie pragmatică, iar oamenii din jurul meu îmi cer să mă înfig bine cu picioarele în pământ. Povestea mea e fabuloasă, infinit banală și infinit fabuloasă, în același timp. Sunt pastila din pastel și uneori vorbesc cu mine. Îmi place compania unui om inteligent. Te invit vineri, 21 iulie la o cafea la Moose, în Satu Mare. Să nu întârzii!”

Preț bilet: 15 RON (întreg), 10 RON (elevi / studenți)
Rezervări: 0361 800 008

Text: Claudia Hulpoi, Afiș / trailer / poze: Paul Predușel, Mișcare scenică: Cristina Olar (Iușan), Stikere: Denisa Berceanu. Mulțumiri speciale: Clubul Presei Târgu-Mureș, Claudiu Strete, Dome House Turda, Moose Bar Satu Mare, Cristian Bojan!!

Distribuție: Ioana-Cătălina Gulan, Ioana-Daniela Ladoș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu